dinsdag 15 maart 2011

berichten vol lieve leugens (5)

Ik vind de zondvloed van prachtige beelden uit Japan zeer esthetisch verantwoord. Er zit een grote schoonheid in de ondergang. Wie snel leeft krijgt ooit de deur op zijn neus. Hopelijk is Maria Ozawa ongedeerd, maar dat zal wel, zij heeft al meerdere zondvloeden doorstaan.

Ik hou van de geur van gemalen gras op een dinsdagochtend in de vroege lente. En pannenkoeken in het web 's namiddags.
Er ligt een dode mus voor mijn deur, wie kan ik er blij mee maken?

Zoals je in mijn vorige post kon lezen ben ik 40 dagen aan het vasten. Echter lukt het niet zo goed, nu heb ik reeds tegen 3 onthoudingen gezondigd. Ik ga mij onthouden aan de Vasten volgend jaar.

Weldra schakel ik terug over naar 'Liefde in tijden van exaams'. Het zal mijn lot zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten