donderdag 3 november 2011

Radio Turnhout (3)

De stadskrant Turnhout van deze maand is weer brandend actueel. Amper twee dagen na het spijtige ongeluk hebben ze een al een foto van een fietsend meisje aan het kasteel aan op de cover gezet!


Wat me verder opvalt is 2012. Opeens verschijnt het Turnhoutse hert weer overal in het straatbeeld nadat de stad enkele jaren geleden het hert heeft verbannen uit zijn logo en promo. Jarenlang kon je alleen nog maar een link vinden naar het hert in de hertenstraat, the deer friends en bij 'de bambiekes' in het stadspark. Maar na een jaar of 8 gok ik, is de actiegroep 'red het hert' er plots wel in geslaagd en zie je het hert overal opduiken. Juij!

Het is weer vakantie in de Turnhoutse scholen. Aangezien ik tegenover een der deze scholen woon, vind ik het altijd weer even fijn om zonder kleding door mijn woonkamer te kunnen lopen.

Elke dag staan er tientallen toeschouwers aan de markt te kijken hoe ze steen voor steen het lappendeken dichtleggen. Misschien een leuke scene voor de Binkenslag! volgend jaar. Toeschouwers gegarandeerd.

Heeft Dré Wolput al een partij? Neen.

Oohja, ik zag gister trouwens een enorm grappige een amusante voorstellen van Mise-en-Plis in de Kuub! Begin december speelt deze voorstelling opnieuw (maar dan twee dagen in het gevolg). Aanrader!

Toch bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten