zondag 3 juni 2012

Komende maanden

Volgende maanden staat er weer heel wat te gebeuren. Momenteel komen de exaams eraan en is het even rustig maar na de exaams begin ik druk te werken aan een nieuw verhaal. Ik probeer deze maand nog een eerste versie af te hebben om er dan op een eilandje in Finland enkele weken aan te gaan sleutelen.

In augustus zal ik optreden op een monologenfestival in Turnhout. op 10 augustus zal ik te zien zijn op een 'moerboot'. Op 27 oktober zal ik een comedyoptreden geven op 'Startschot'. Verder zijn er enkel nog enkele Automaat-optredens gepland. Oa. op de Cultuurmarkt Turnhout, in de Deurne en in Nederland.

Ook deze maand verschijnt er waarschijnlijk nog een nieuwe minibundel. 'Haaikoe's' bevat 24 haiku's waarvan ik er twaalf voor mijn rekening heb genomen, Wouter van Peer schreef de andere. De illustraties zijn van OOna Mäkelä en het zal een zeer leuke vormgeving hebben. De bundel komt slechts in zeer beperkte oplage uit en zal aan een spotprijs verkocht worden. Aanrader.

Verder worden er momenteel voorbereidingen getroffen voor Portefeuillepoëzie 3. Een versie die wellicht in kleur zal verschijnen.

En dan is er nog Doolhoofd, het toneel dat ik samen met Stijn van de Wiel maakte, zal volgend seizoen hernomen worden in Turnhout (16&18 okt - tickets Warande) en in Tilburg. Meer locaties en data zullen nog toevoegd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten