zaterdag 18 juni 2011

Liefde in tijden van exaams (8)

KdG vs. mezelf: 0-5.

Literatuur was een afgang. Ik kon amper een vraag beantwoorden en ik begon te paniekeren en te piekeren toen ik mijn vragen voor het mondeling moest voorbereiden. Toen ik eenmaal op de pijnbank plaatnam zei de leerkracht dat ik me geen zorgen hoefde te maken, mijn literatuurportfolio was al goed voor een voldoende voor ik begon. Zo zou ik elk exaam wel willen maken.

Ook didactiek liep niet goed. Ik moest de didactische werkvorm 'de Viskom' uitleggen maar had geen flauw idee dus zei ik: 'Ik zou het niet weten, maar ik ken nog wel een mop daarover'. Toen vertelde ik op mijn mondeling exaam de mop van de goudvis. nuja.

De dagen gaan traag en het blokken zorgt ervoor dat ik Ben Crabbé mopjes ga maken. Van blokken word ik stapelgek.

Gelukkig is er af en toe post uit Finland. Post from shithole to shithole.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten