dinsdag 19 augustus 2014

Illustraties Jangojim + recensie

(Foto: LeesMenu)

Op 1 augustus mocht ik samen met de andere dichters en muzikanten van De Sprekende Ezels Deluxe-tournee optreden Museum M in Leuven op het M-idzomerfestival. Het was alweer het laatste optreden van deze tournee. Doordat ik de twee weken daarvoor vijf optredens had gedaan stond ik behoorlijk scherp.

Op de website Leesmenu, een literaire blog, stond er een recensie/verslag over het optreden van De Sprekende Ezels Deluxe. In het stukje ging het een hele alinea over mij (egostreel) met vooral deze fijne zin: "Paeshuyse is een doorgewinterde performer die niet schuwt van humor en zelfrelativering in zijn poëzie en was zaterdag de man die zorgde voor de "Deluxe" in de titel van deze editie van De Sprekende Ezels." Lees heel het verslag hier.

Ook deze keer was er trouwens weer een tekenaar, Wide kon helaas niet, maar hij werd vervangen door de geweldige Jangojim. De illustraties die hij bij mijn optreden maakte zie je hieronder. Ohja: ook Vitalski was aanwezig bewijze zijn blogpost.

 (bij: 'Oma & Jule', 'Dingen die je ouders nooit hoort zeggen' & 'Jongenkamer')
 
(bij: 'Taakspanning', 'Blindehondbegeleidingshond' & 'Hotelnachten')

Geen opmerkingen:

Een reactie posten