zondag 26 december 2010

Hemelsinki 2

ik maak me klaar vanaaf te vertrekken. het blijft afwachten of de vlucht het doet. maar als alles goed gaat ben ik in de hemel vanacht. hemelsinki.

er ligt 70 cm sneeuw en het vriest er overdag -20°C. er is zelden een belgische winter geweest die me hier beter op had kunnen voorbereiden.

ik heb een rugzak vol thermisch ondergoed en een skipak. de nieuwe coupland (player one) om onderweg te lezen en een halve samenvatting van 'basiskaders van het leerkrachtenberoep deel 2' om te leren.

misschien gaan we terug naar suomenlinna, het eiland met forten voor de kust van hemelsinki, het ziet er prachtig uit in wintertijden(op bovenstaande foto) maar volgens oona waait het er vreselijk en is het er onmenselijk koud. nuja. ik was er deze zomer al. (zie ook Hemelsinki 1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten