zondag 22 mei 2011

Het beste van Freanne: In het Fracbos


Freanne - In het Fracbos by wpaeshuy
In het Fracbos

Je deed je jas uit in het fracbos
en legde me erop tussen het mos
een varen, zijn sporen reeds verdiend
jij had me op mijn wenken bediend

de lente laat alles weer bloeien
-onze liefde-
in het bos daar lagen we te stoeien
jij kliefde
me wild tegen de boomstam
het schuurde
ik dacht al dat ik kwam
maar het duurde
nog heel wat langer

je haren vol dennennaalden
je dacht dat je je trein niet haalde
zeker toen je je riem niet vond
tussen de struiken...
(en ik dacht: voor een nieuw gedicht
kan ik dit wel gebruiken)

(Enkele jaren geleden schreef ik onder het alter ego 'Freanne van Genechten' (geen-echte) een reeks simpele seksgedichten die dan op de myspace van Freanne gepost werden. Deze gedichten hadden plots enorm veel succes en haalden oa. Studio Brussel, Gazet van Antwerpen, Belang van Limburg etc.) (Foto David Hamilton)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten