zaterdag 28 mei 2011

Liefde in tijden van exaams (6)


Morrissey gekte. Morrissey heeft nu alle vleeskramen op de Lokerse feesten verboden. Hoe perfect kan een held worden? Ik ben er alvast helemaal klaar voor nu ik zelfs een t-shirt heb met een van mijn favoriete Morrisey quotes op.

Op de tram in Antwerpen stapte er een mooie moslima op (lijkt wel een suske en wiske titel). Ze had heldere olijfgroene ogen een een olijfgroene assortie hoofddoek op. Ze leek te zeggen: olijfgroen is mijn kleur. Wat is jouw kleur? Was ik een schipper en lustte ik graag spinazie ik zou haar wel willen.

Toen ik juist al fluitend door de otterstraat liep sprak een man me aan: 'Hoorde ik je daarjuist fluiten'. 'Betrapt'. 'Dat hoor je niet meer vaak he, fluitende mensen, dat is teken dat je goed gezind bent. Er wordt te weinig gefloten vind'. Ik gaf de man groot gelijk en liep fluitend verder terwijl ik achter me de man fluitend de andere kant op hoorde gaan.
Misschien moeten we meer fluiten. Voor de wereld en een beetje voor Bobbejaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten