woensdag 23 maart 2011

Liefde in tijden van exaams (4)

Ik vind dat Morrissey dringen de nobelprijs literatuur moet krijgen. Niemand kan zo raak en zo humoristisch schrijven. Bob Dylan? Bob, wie is Bob?

Ik studeer op het terras van de zelfbediening met flauwe en lauwe koffie. Er zit niemand, de zon houdt de schijn hoog. Ik studeer de onderdelen van de Griekse zuilen. Abacus!

it's not love, it's pavlov.

Ik had een palindroom dat ik woonde in de taartstraat en dat ze beslag legden op mijn huis.

De Free Record Shop vroeg voor één keer te weinig geld voor z'n cd's. 20 cent voor de cd van Broken Bells (James Mercer van The Shins en Danger Mouse).

In de paasvakantie ga ik terug naar Zweden. Het mooiste terras ter wereld. Ik popel.

I got valium enough, I'm falling in love.

De eerste die mij betrapt in de McDont in Turnhout trakteer ik een Happy Meal. Misschien moet ik Anja Hermans eens aanspreken als ik ze nog eens tegenkom op de tremhalt. I want a Burnout in Turnhout. (De flikken gaan zo hard aan mijn deur staan als de McDont binnen een paar maanden echt in fikker schiet.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten