vrijdag 30 mei 2014

Verslag optredens

Vorige weken trad ik drie keer op. De eerste keer op 18 mei op de voorronde van het Tilburgs dichttalent in Cul de Sac. Ik haalde redelijk makkelijk de finale die de week daarna plaats vond.

Maar vrijdags de 23ste mocht ik eerst nog optreden op de nacht van de Muze op mijn oude school (KdG in Antwerpen). Het was leuk om mijn oude leerkrachten nog eens op nieuw te zien. Ik deed er twee verschillende sessies van 15 minuten. Op het schoolbord achter mij schreef ik 'Ja, ik heb alles zelf geschreven'. Na mijn laatste sessie pikte ik nog een sessie mee van een meisje dat een stuk voordroeg van dichteres Eva Cox. Heel mooi.

Zondag 25 mei was het dan, naast de verkiezingen, de finale van Tilburgs dichttalent in De Nieuwe Vorst. Een eigenlijk was mijn doel daar reeds bereikt. Ik wou altijd eens optreden in De Nieuwe Vorst, dit komt omdat anderhalf jaar geleden het toneelstuk 'Doolhoofd', dat ik samen met Stijn Van de Wiel maakte, enkele keren in de Nieuwe Vorst speelde.

Het was een fijne namiddag, ik leerde fijne andere dichters (Lieke Van de Wiel en Daan Zeijen) kennen. En deed twee leuke optredens. Uiteindelijk was het Ferran Bach die de wedstrijd won en niet Daan Zeijen zoals ik had verwacht. Ik belandde in de top drie.
(Daan Zeijen, Lieke Van de Wiel, ikke, Ferran Bach)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten