dinsdag 2 november 2010

Je naakt me geil


je naakt me geil
een beet nekt mij
beetje bij beetje
beetje, dij, spleetje

je naakt me geil
als je mijn rug ruig buigt
mijn buik ruikt
en mijn navel uitpluist

lager spant de rand
van mijn kloppende bokser
tot jouw hand
zich haast verbrand

jouw lippen slippen
uit en je tuit tot ik
verdwijn gelegen tegen
de hemel van je gehemelte

zwijgend hijg ik
tot ik je hoger hijs
en de hongerige groef
van jouw mond proef

dan komt mijn cavalerie
als rovers aandraven
om jouw enclave
te veroveren

ze galloperen gulzig
en houden slecht zelden
halt om te drinken
aan de vijver van je lijf

waar later ook mijn
mond zich lang aan lest
en ik snorkelend kronkel
tussen jouw spelonken

(tot er ons nog
slechts één ding rest)

we beginnen met de lijnen
van het linnen samen te knijpen
en jij stuurt en schuurt
terwijl ik stuw en duw

in de schaduw van een vrouw
lig ik gevangen onder jou
onderga ik heel trouw
tot een laatste zucht

de lucht vult
en we eindelijk
beamend terug
kunnen inademen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten