dinsdag 26 mei 2015

Toffe Chokotoff!

Een tijdje geleden zat ik in Mokkakapot, mijn favoriet Antwerps café. Zoals altijd kreeg ik een Chokotoff bij mijn koffie en zoals altijd pulkte ik het aluminium laagje van het papiertje. Onder het aluminium laagje zat een gouden streep verborgen. Nu bestaat er een soort Urban Legend dat je dan een prijs wint. Ik besloot mijn papiertje dus op te sturen naar Chokotoff samen met een mooie brief.


Ik had gedacht hier nooit meer iets van te horen maar zaterdag zat er een papiertje in mijn brievenbus dat er een pakket klaarlag in het ophaalpunt. Eenmaal opgehaald bleek dat ik een doos met vier zakken Chokotoffs heb gekregen. Heel Toff!


6 opmerkingen:

  1. Fantastisch! In mijn kindertijd maakten ze mij dat ook wijs. En zie nu! Voortaan trek ik er ook weer altijd de aluminium papiertjes af. Wie weet hoeveel gouden lijntjes ik al heb weggesmeten :-s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bestaat nog altijd:
    https://www.hln.be/ranst/louis-11-wint-schat-dankzij-gouden-streep-op-chocotoff-papiertje-dacht-dat-het-een-fabeltje-was~ade2a456/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt mondelez. Voor de lekkere chocotoffs dank zij het gouden lijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naar welk adres heeft u dit gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen