zaterdag 21 mei 2011

De Toekomst

Momenteel ben ik de nieuwe plaat van Bakboter -mijn soloproject- aan het opnemen, de plaat zal 12 nieuwe songs bevatten en na de zomer onuitgegeven worden. 'De dag dat la Estarella stierf', 'I'm a Turnhoutlaw', 'The one-night stand of the moon', 'Plakband-nietjesmachien' en 'Wirwartaal' zijn reeds opgenomen en worden momenteel gemeesterd in de Klinkstraat. (Polaroid komt al uit het artwork)


Dan is er ook nog het boek, mijn boek, waaraan ik werk. Het is een conceptroman waarvan elke zin gestolen zal zijn. Zoals de Deense band 'Koop' een hele plaat maakte met oude Jazzsamples te herknippen tot songs zo maak ik een heel boek met gestolen zinnen. Van bovenstaand boek zal er ook alvast iets gestolen worden, maar wat dat juist is kan jullie wellicht gestolen worden.

Ook theaterplannen met kaaimannen. En iets met een automaat deze zomer. Stadsdichter, al zeker eentje over de klinkstraat en ook nog eentje over slogantaal. Deze zomer ook Poëzie in de Sloot 3 met wederom een resem geweldige artiesten. In het voorjaar dan een grotere avond met grotere artiesten.

En dan is er ook nog de beeldende kunst. Het kriebelt om terug iets visueel te maken. Ik was vandaag op een tentoonstelling waaronderandere Duchamp, Fabre, Delvoye, Warhol hing. En ik hoorde een kunstenaar tegen de expositiehouder lullen dat een werk hem heel hard deed denken aan een werk van een jonge kerel. Lachwekkend genoeg had ik door dat het over mijn werk ging. Hoeval toeveel kan er zijn?

Maar nog meer dan dat ik uitkijk naar de toekomst kijk ik uit naar the Future die in de toekomst zal verschijnen. De nieuwe Miranda July komt uit in -je raadt het nooit- juli en er is deze keer iets met sprekende katten. Ik heb al wel eens proberen te liplezen bij een poesje maar echt goed ging het niet. Eenmaal de film gezien kun je dan doodleuk tegen je vrienden zeggen, alsof je een visioen hebt gehad: I've seen the future!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten