zaterdag 7 mei 2011

Het beste van Freanne: Een Pruik tussen mijn benen





Freanne - Een Pruik tussen mijn benen by wpaeshuy

Een Pruik tussen mijn benen

Er ligt een pruik tussen mijn benen,
althans zo lijkt het, zijn gezicht bedekt.
De pruik gaat op en neer,
op en neer,
op en neer,
op en neer,
op en neer,
op en neer,
wild tekeer.

Ik lijk meer uit dan in te ademen,
noem het gerust puffen en blazen.
Hij werkt me in het rood,
ik adem in,
en iets meer uit,
ik adem in,
en iets meer uit,
ik adem in,
en iets meer uit,
ik adem in
en hou
het
niet
meer
uit.

(Enkele jaren geleden schreef ik onder het alter ego 'Freanne van Genechten' (geen-echte) een reeks simpele seksgedichten die dan op de myspace van Freanne gepost werden. Deze gedichten hadden plots enorm veel succes en haalden oa. Studio Brussel, Gazet van Antwerpen, Belang van Limburg etc.) (Foto David Hamilton)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten