woensdag 26 januari 2011

Liefde in tijden van exaams (3)


(afbeelding: werk van Turnhoutenaar Hans op de Beeck)

Mijn regels voor exaams: de radio moet slechte nummers spelen, Keane, Muse, Kings of Leon en andere smaakloze bagger, maar zeker geen goede muziek, dan wil ik meezingen. Gelukkig zijn ze daar eenmaal goed in. Er mag geen internet aanwezig zijn, foto's van mensen kijken die je niet kent is veel leuker dan je cursus. De koffie moet heet en straf zijn.

Ik maak lesvoorbereiding. geschiedenis en nederlands. de vier domeinen en krantenartikels. de menhirbouwers draagden hun steentje bij aan de maatschappij.

voorlopige tussenstand KDG -Wim tweede exaamperiode: 2-2 gelijkstand. Ik heb wel het gevecht tegen de syntaxis gewonnen. daar kan ik nu een dubbele streep achterzetten.

een advies van alex: vrouwen vergiftigen je of ze voederen je hondeneten zodat je wordt overreden als je op straat zit te schijten.

voor school lees ik het diner van herman koch. (het is een schrijver en hij rookt? herman kuch, hahaha) herman koch is sjos uit debiteuren crediteuren en nu kan ik het boek niet lezen zonder aan Jos te denken. goeiesmorgens deze morgen. stond ik juist aan de tremhalt en staat er zo een man naast me staan die zegt 'kvoel me klote' tja zei ik: 'dan moet je je handen uit je zakken halen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten