dinsdag 26 juli 2011

Stockholm - het verhaal met de Mexicanen

Na de nacht in Uppsala sliep ik terug in Stockholm. Ik had een bed in een 12-persoonskamer waar ook 4 Mexicanen sliepen. Het waren die kerels die mij 's nachts wakker maakten door met veel lawaai, het licht aan en twee Zweedse wijven binnen te komen. Ik hoorde ze neuken met de Zweedse wijven, die wel de lelijkste dikke vieze Zweedse wijven geweest moeten zijn die ik ooit zag. Ik twijfelde zelfs even of het wel Zweedse waren, zo lelijk waren ze, maar ze spraken Zweeds tegen elkaar dus ging ik er maar van uit dat het Zweudse preuten waren. Het was hun laatste avond in Stockholm voor de Mexicano's en ze hebben wellicht moeten pakken wat ze konden. De lelijkste Zweedse wijven ooit.

Door al het lawaai en licht midden in de nacht werden ook alle andere kamergenoten wakker. Zelfs iemand in coma zou verdomme wakker geworden zijn door de teringherrie. Een sympathieke Australische vroeg kwaad aan het Mexicaans tuig 'Could you please be more quiet?'. De Mexicanen lachten er eens mee en er ontstond nog meer tumult toen de Mexicanen ook nog eens de handtas hadden gepikt van de griet terwijl ze geneukt werd. 'Where's my bag' brulde de lelijke Zweedse. Ik stak ondertussen mijn oordopjes in sliep verder.

Samen met de Australische wou ik wraak nemen op de Mexicanen door ze 's ochtends vroeg wakker te maken met veel lawaai, maar ze stonden zelf al om 8u op omdat verder moesten trekken. Toen had ik een nieuw plan om wraak te nemen. Ik begon een gesprek met de kerels...

'Ooh did you fucked some hot Swedish girls last night?, they're really amazing. Last time I was here I fucked 5 girls on 4 nights, it was so amazing, those cute blonde girls, damn they kill me every time. I fucked one every night last time and one night even 2, I met this really hot girl and we went to here appartment where I fucked here on the kitchectable, it was so hot. But she had to work the next day so I left here appartment at 1 'o clock at night and I just went back to the pub and then I fucked an other one, the best night of my life..'

Je had op dat moment die Mexicanen hun kop moeten zien, ze keken me vol verbazingen aan en hun walgelijke oogjes vielen bijna uit hun hoofden. Ik ging onverstoorbaar verder.

'The girl I fucked the last night she wasn't that hot, she was still kinda cute tough. She was the kinda girl you would definitely fuck if she would live in your hometown but not in Stockholm because there are plenty of other hotter girls but I fucked here anyway because she had this really cute smile and she was really good in bed. Man I love Swedish girls'


Toen liep ik naar het toilet en proestte het uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten